Business Bushido : johtamisen seitsemän arvoa (äänikirja)

Päivitetty versio Petri Niskasen maineikkaasta johtamista ja vastuunkantoa pohtivasta teoksesta, nyt ensimmäistä kertaa äänikirjana. Business Bushido teroittaa korkean työmoraalin tärkeyttä, antaen oivallisilla tarinoilla ja terävillä esimerkeillä aiheen ajatella omaa käyttäytymistämme ja ajatteluamme myös työelämän ulkopuolella. Bushido - samuraisotureiden moraalisten periaatteiden kunniakoodi voi toimia ajatuksia herättävänä ohjeistuksena nykypäivänkin vaativassa ja kiireisessä yritysmaailmassa. Kirjailija yhdistää vanhan japanilaisen viisauden ja eettiset opit toimivasti tähän päivään kertoen tapahtumia omasta elämästään sekä historiasta.

Book Garden 1. painos

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Huono johtaminen: tuhon tieltä toimivaan työyhteisöön