Avaimet taskussa : sattumia sairaalassa (äänikirja)

Ari-Matti Hedman ja Kari Häkkinen ovat erikoissairaanhoitajia, jotka kertovat rennosti ja huumorilla höystettynä kokemuksiaan sairaalassa työskentelystä. Hedman ja Häkkinen tutustuivat toisiinsa Auroran psykiatrisen sairaalan päivystysosastolla. Vaikka sairaalassa sattuu ja tapahtuu, joskus hyvinkin yllättäviä asioita, potilaisiin ja heidän elämäntarinoihinsa suhtaudutaan kunnioituksella. Ari-Matti Hedman työskentelee myös näyttelijänä ja Kari Häkkinen on kirjailija. Näiden luovien ammattien myönteiset vaikutukset työssä jaksamiseen tulevat kirjassa vahvasti esiin. Avaimet taskussa – Sattumia sairaalassa avaa oven suljettuun maailmaan, josta monella meistä on vain epämääräisiä mielikuvia.

Lind & Co AB 1. painos

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Mielisairaalassa : lääkärin muistelmat