Asekätkijät (äänikirja)

Kutkuttavan jännittävä vakoiluromaani sodanjälkeisten vuosien Suomesta, jossa pelko miehityksestä johtaa salaiseen asekätkentäoperaatioon. Insinöörikapteeni Esa A. Karhi palveli sodan aikana maataan erityisesti vakoilijana. Nyt Karhi elää kuitenkin varsin hiljaista elämää ja on hiljattain perustanut sähkö- ja koneliikkeen. Karhin rauhallinen elämä ei kuitenkaan kestä kauan. Eräänä iltana ovikello soi - ja oven takana on mies mukanaan kirje päämaja ykkösestä. Isänmaa tarvitsee Karhia jälleen - ja pian hänellä on edessään Ruotsiin johtava vaarallinen tehtävä osana asekätkentää. Samalla Karhin on asetuttava takaisin vakoojan rooliin myös yksityiselämässään kun hänen salaperäisen naisystävänsä Nooran yhteydet liittoutuneiden valvontakomissioon alkavat paljastua. Asekätkijät on sodanjälkeisen Suomen jännitteistä kertova vauhdikas romaani Eino Penttilältä.

Saga Egmont 1. painos

Asekätkijät : Esa A, Karhin seikkailut

Lento Murmanskiin : Esa A, Karhin seikkailut

Kaamosvakoilija Pohjolassa