Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Tietoisesti taitava myynnin johtaja: T8-malli

Ilman myyntiä ei ole asiakkaita, ilman asiakkaita ei ole tulosta. 90 prosenttia asiakkaista haluaa ostaa arvoa, vain 10 prosenttia haluaa parhaan hinnan. Asiakkaiden arvo-odotukset ovat kasvaneet mikä edellyttää myynniltä ja myyjiltä tason nostoa. Koko myynnin johtamisen niin strategisella kuin operatiivisella tasolla on muututtava. Lisäarvoa tuottavaa myyjää ei tulevaisuudessakaan korvaa mikään algoritmi. Tulevaisuuden myynti edellyttää tietoisesti taitavaa myynnin johtamista. Tässä kirjassa esitellään T8-malli, jolla kuvataan myynnin johtamisen syy-seuraussuhdetta. T8-malli muodostuu tavoitteista, toimintaedellytyksistä, tunteesta, toiminnasta, tarjoomasta, tehtävästä, tuloksesta ja tulevaisuudesta.

Alma Talent 1. painos
FIN EISBN: 9789521436574

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Myyntitaidon käsikirja

Vuorio, Pauli

Paha johtaminen

Turtio, Tarja

Suuri integraatiokirja : Markkinointi, myynti, viestintä

Vierula, Markku

Nollatoleranssi : taltuta tuloksen tuhoojat

Heiskanen, Ari

Johtajuus : kirkas suunta ja ihmisten voima : kokemuksia ja näkemyksiä johtamisesta Koneen ja Nokian vuosilta

Alahuhta, Matti