Mullan linnake - (Long Play ; 32)

Juha Sipilän keskustassa todellista valtaa käyttää pääministerin johtoryhmä, pieni uskottujen piiri. Virallisesti sitä ei ole olemassa.

Sipilä on kokematon poliitikko, joka haluaa tehdä asiat uudella tavalla. Hän on mullistanut keskustan johtamiskulttuurin ja sivuuttanut viralliset puolue-elimet. Osa keskustalaisista syyttää häntä itsevaltaisista otteista ja liian oikeistolaisesta linjasta. Sipilän hallituksen ohjelmassa on aivan samoja tavoitteita, joilla Esko Aho suututti ay-liikkeen viime vuosituhannella. Nyt Ahon sanotaan olevan Sipilän tärkeimpiä neuvonantajia. Toimittaja Juha Kauppinen selvitti, kenen suulla hallitus puhuu ja miten sen ohjelma viime keväänä syntyi. Neuvottelujen viimeisellä viikolla hallitus päätti kolminkertaistaa sosiaali- ja terveysmenojen leikkaukset.

Long Play Media Oy 1. painos

Heräämisiä: kuinka minusta tuli luonnonsuojelija

Kauppinen, Juha

Heräämisiä : kuinka minusta tuli luonnonsuojelija