Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Media television jälkeen: Tutkimusmatka tarinoiden tulevaisuuteen

Tarinat joita kerromme ja tieto johon uskomme ovat yhdistelmä teknologiaa, liiketoimintaa ja luovuutta. Nämä kolme synnyttivät digitalisaation, joka muutti musiikin, printin ja lopulta television. Yli 50 vuotta jatkunut joukkotiedotusvälineiden kausi on ohi. Miten tarinankerronta ja tiedonvälitys muuttuvat? Ovatko perinteiset mediat kuolemassa vai sopeutumassa? Entä miten käy tieteelle, journalismille ja yhteiskunnalliselle yhteenkuuluvuudelle, kun uutislähteet sirpaloituvat? Kirja kertoo murroksen tarinan teknologian, liiketoiminnan ja luovuuden kautta. Pauli Kopu haastatteli kirjaa varten 2013-2018 yli 140 kansainvälistä asiantuntijaa median, viihteen, markkinoinnin, teknologian, akatemian, rahoituksen sekä kasvuyrittäjyyden kentässä. Se tarjoaa kiinnostavan näkymän tulevaisuuden vision median kanaviin, uutisiin, mainoksiin ja tarinoihin.

Into Kustannus 1. painos
FIN EISBN: 9789523512160

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Media television jälkeen

Kopu, Pauli

Alustatalous ja uudet liiketoimintamallit

Koponen, Johannes

Journalistin etiikka

Mäntylä, Jorma

Avoin kysymys: Haastattelun käsikirja

Seuri, Olli

Sananvapauden historia Suomessa

Neuvonen, Riku