Isosti ajattelemisen taika ja unelmien elämä

Kansainvälinen bestseller ja menestyskirjojen klassikko, jota on myyty jo kuusi miljoonaa kappaletta. Tämä David Schwartzin positiivisen ajattelun mestariteos ilmestyi alun perin vuonna 1959 ja nousi heti myyntimenestykseksi. Ajaton ja motivoiva kirja opastaa käytännönläheisesti myönteisen ajattelun ja mielenhallinnan saloihin.

Kirjassaan Schwartz opastaa myös, miten turha epäily, arkailu ja epäusko käännetään motivaatioksi, rohkeudeksi ja menestykseksi. Kirjan oivaltavat esimerkit ja arjenläheiset tarinat opastavat yksityiskohtaisesti, miten vitkastelu lopetetaan. Ota siis härkää sarvista ja valjasta kaikki voimavarasi käyttöön onnellisemman ja menestyksekkään elämän puolesta.

Viisas Elämä 1. painos

Elämäntaidon käsikirja

Lundberg, Tom

Elämäntaidon käsikirja