Anna and the French Kiss

Anna is less than thrilled to be shipped off to boarding school in Paris, leaving a fledgling romance behind – until she meets Étienne St. Clair. Smart, charming, beautiful, Étienne has it all...including a girlfriend. But in the City of Light, wishes have a way of coming true. Will a year of romantic near-misses end with a longed-for French kiss?
"Magical...really captures the feeling of being in love" - Cassandra Clare, author of The Mortal Instruments series
NPR's Year's Best Teen Reads, 2010. NPR's 100 Best-Ever Teen Novels, Number 53. Cybils Award Finalist for Young Adult Fiction, 2011. YALSA's Best Fiction for Young Adults. 2012 list YALSA's Popular Paperbacks for Young Adults: Forbidden Romance, 2012. TAYSHAS Reading List, 2012. Georgia Peach Book Award for Teen Readers, Honor, 2012-13.

ENG EISBN: 9781409579953

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Lola och pojken i huset bredvid