Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek
  1. Mitä tapahtuu huomenna lukemiselle?

    , Ellun Kanat Oy
    WSOY 2020

    Lukemisen suosio harrastuksena on laskusuunnassa, kansalaisten lukutaito heikkenee, viestinnän uudet muodot korvaavat tekstin. Tässä kirjassa tarkastellaan lukemisen perinteitä ja...

  2. The Image of Africa in Ghana's Press: The Influence of Global News Organisations

    Serwornoo, Michael
    Open Book Publishers

    The Image of Africa in Ghana’s Press is a comprehensive and highly analytical study of the impact of foreign news organisations on the creation of an image of Africa in its own pre...

  3. Somevaikuttajaksi!

    Lehtomaa, Emmi
    Otava 2020

    Miten somevaikuttajaksi tullaan? Somevaikuttajan työ voi näyttää helpolta, vapaalta ja ihanien aamupalojen täyteiseltä elämältä. Työhön kuuluu kuitenkin paljon asioita, jotka tul...

  4. Somevaikuttajaksi!

    Lehtomaa, Emmi
    Otava 2020 1. utgåva

    Miten somevaikuttajaksi tullaan? Somevaikuttajan työ voi näyttää helpolta, vapaalta ja ihanien aamupalojen täyteiseltä elämältä. Työhön kuuluu kuitenkin paljon asioita, jotka tulee...

  5. Handlingsplan för digital marknadsföring

    lUNDSTEDT, Anders
    Action Marketing förlag

    Bok handlingsplan för digital marknadsföring som ett pdf dokument på c:a 30 sidor består av mallar, tips och strategier som hjälper dig som småföretagare att komma igång att utveck...

  6. Universumin paras kirja

    Otava 2020 1. utgåva

    Jatkoa räjähdysmäisen suosion saaneille bestsellereille Paras kirja ikinä ja Kaikkien aikojen kirja. Suomen kärkitubettajiin kuuluva Miklu päästää lukijat vielä syvemmälle kummalli...

  7. Saavutettava viestintä

    Gaudeamus 2020

    Saavutettavuudesta puhutaan, kun erilaisia yleisöjä ja käyttäjiä halutaan palvella mahdollisimman yhdenvertaisesti. Tilojen fyysisen esteettömyyden lisäksi sen piiriin kuuluu myös...

  8. Kertomuksen vaarat: kriittisiä ääniä tarinataloudessa

    Mäkelä, Maria et al.
    Osuuskunta Vastapaino 2020 1. utgåva

    Aina on kerrottu tarinoita, mutta sosiaalisen median aikakaudella puhutaan jo tarinataloudesta. Itkettävillä ja inspiroivilla kokemustarinoilla myydään mitä vain suklaasta herätysl...

  9. Badfluence? : makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier

    Lundin, Julia; Winberg, Yasmine
    Atlas

    De finns överallt i dina sociala medier, oavsett om de heter Alexandra Nilsson, Isabella Löwengrip eller Joakim Lundell. Influencers är vår tids nya älsklingar, men också tidernas...

  10. Saavutettava viestintä: yhteiskunnallista yhdenvertaisuutta edistämässä

    Hirvonen, Maija; Kinnunen, Tuija
    Gaudeamus 2020 1. utgåva

    Saavutettavuudesta puhutaan, kun erilaisia yleisöjä ja käyttäjiä halutaan palvella mahdollisimman yhdenvertaisesti. Tilojen fyysisen esteettömyyden lisäksi sen piiriin kuuluu myös...

  11. Läsnäoleva kohtaaminen

    Dunderfelt, Tony
    PS-kustannus 2016 1. utgåva

    Oletko täysillä läsnä, kun tapaat ihmisiä? Ottavatko tunteet ylivallan? Saatko rauhassa sanoa oman näkemyksesi? Entä pystytkö antamaan tilaa myös muiden kuuntelemiselle? Osaatko mu...

  12. Vaihtoehtoiset faktat : tiedosta ja sen vihollisista

    Wikforss, Åsa
    Aula & Co

    Onko olemassa vaihtoehtoisia faktoja? Voiko jokin olla totta minulle mutta ei sinulle, vai onko totuus jotain objektiivista? Vaihtoehtoiset faktat esittää selkeästi, mitä tieto on...

  13. Koulumies riittää

    Koulumies, Jyrki
    Otava 2020

    Toimittaja Jyrki Koulumies on tullut vuosikymmenten saatossa tutuksi niin tv-kasvona, radioäänenä kuin kirjoittavana reportterina. Uuden Suomen ulkomaantoimittajana 1960-luvun lopu...

  14. Introducing Vigilant Audiences

    Open Book Publishers

    This ground-breaking collection of essays examines the scope and consequences of digital vigilantism – a phenomenon emerging on a global scale, which sees digital audiences using s...

  15. Vaihtoehtoiset faktat: tiedosta ja sen vihollisista

    Wikforss, Åsa
    Aula & Co 2020 1. utgåva

    Onko olemassa vaihtoehtoisia faktoja? Voiko jokin olla totta minulle mutta ei sinulle, vai onko totuus jotain objektiivista? Vaihtoehtoiset faktat esittää selkeästi, mitä tieto on...

  16. Digirakkautta: opas onnistuneeseen nettideittailuun

    Ahola, Angela
    Minerva Kustannus 2020 1. utgåva

    Psykologian tohtori Angela Ahola pisti itsensä peliin ja heittäytyi tutkimaan nykypäivän deittailukulttuuria omakohtaisesti. Sadan oman deittikokemuksen pohjalta syntyi tämä kirja...

  17. Why Didn't We Riot? : A Black Man in Trumpland

    Bailey, Issac J.
    Other Press 2020

    In these impassioned, powerful essays, an award-winning journalist deals forthrightly with what it means to be black in Trump's America. South Carolina–based journalist Issac J....

  18. Koulumies riittää

    Koulumies, Jyrki; Latvala, Petri
    Otava 2020 1. utgåva

    Toimittaja Jyrki Koulumies on tullut vuosikymmenten saatossa tutuksi niin tv-kasvona, radioäänenä kuin kirjoittavana reportterina. Uuden Suomen ulkomaantoimittajana 1960-luvun lopu...

  19. 15 Äänityön vinkkiä

    Salo, Markku
    Books on Demand 2020 1. utgåva

    Erilaisia vinkkejä ja ideoita tietokoneella tehtävään äänityöhön. Kirjassa käsitellään lisäksi myös hieman tekijäinoikeuksia ja musiikin digitaalista jakelua. Tämä kirja on jatkoa...

  20. Så annonserar du på Google och Facebook steg för steg

    lUNDSTEDT, Anders
    Action Marketing förlag

    Lär dig annonsera på Google och Facebook och få fler kunder Annonsera på Google och Facebook steg för steg är vår nya e-bok som hjälper dig att förstå grunderna i hur du annonserar...