Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek
  1. Ammattifasilitaattorin käsikirja

    Nummi, Pepe
    Kustannusosakeyhtiö Bookcover 2023 1. utgåva

    Ammattifasilitaattorin käsikirjassa Pepe Nummi – fasilitaattori, jolla on vuosikymmenten kokemus ryhmien kanssa työskentelystä – esittelee dialogiin pohjautuvan lähestymistavan ryh...

  2. Kasvua somesta : kehitä liiketoimintaasi sosiaalisen myynnin avulla

    Kankkunen, Oona
    Bonfire Agency Oy 2023 1. utgåva

    Kasvua somesta on merkittävin ja vaikuttavin teos kaikille kasvuhalukkaille johtajille, asiantuntijoille ja myyjille. Kirja avaa sitä, miten teet sosiaalista myyntiä käytännössä, m...

  3. Menesty digimarkkinoinnilla 2.0

    Komulainen, Minna
    Kauppakamari 2023 1. utgåva

    Sosiaalisen median käyttö on ottanut jättiloikan pandemian aikana. Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -kirja opastaa TikTokin, Instagramin, Facebookin, YouTuben, LinkedInin ja Twitter...

  4. Vihaan myyntiä! : myynnin myytit ja modernit mahdollisuudet

    Ojanperä, Tero; Pyyhtiä, Tomi; Rehn, Alf
    Alma Talent 2023 1. utgåva

    Miten yritys voi menestyä paremmin myynnissään nyt ja tulevaisuudessa? Tuoreita näkökulmia tähän tuo kolme Suomen liike-elämän kärkikaartin kuuluvaa vaikuttajaa ja menestynyttä tie...

  5. (V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin

    Parviainen, Taina
    Kauppakamari 2015 1. utgåva

    (V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin esittelee suomalaisia mainonnan tekijöitä ja heidän ajatuksiaan omasta työstään ja erilaisista mainoskampanjoista. Teos on tarkoi...

  6. Viiden tähden asiakaskokemus : tee asiakkaistasi faneja

    Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, Sani
    Kauppakamari 2017 1. utgåva

    Miksi et hyödyntäisi mahdollisuutta antaa asiakkaille elämyksiä, jotka saavat heidät hymyilemään ja kertomaan kokemuksistaan myös muille? Digitaalisella aikakaudella asiakkaan olle...

  7. Tapahtuma on tilaisuus

    Wallo, Helena; Häyrinen, Eija
    Tietosanoma 2023 1. utgåva

    Tapahtuma on tilaisuus on tapahtumanjärjestäjän käsikirja. Kirjassa käsitellään tapahtumien suunnittelua ja toteutusta laajasti ja pohditaan myös tapahtumamarkkinointia. Kirja toi...

  8. Viiden tähden asiakaskokemus

    Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, Sani
    Kauppakamari 2017 1. utgåva

    Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaali asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa...

  9. Kohtuuttomat valittajat: Opas vaativien valitusten ja reklamaatioiden hallintaan

    Karpela, Totti; Parviainen, Taina
    Kauppakamari 2022 1. utgåva

    Kirja on tarkoitettu kaikille niille, jotka tarvitsevat apua ja vinkkejä erilaisten reklamaatioiden käsittelyyn niin kasvotusten kuin kirjallisesti. Kirjassa annetaan vinkkejä eri...

  10. Digimarkkinointi: luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän

    Lahtinen, Niko; Pulkka, Kimmo; Karjaluoto, Heikki; Mero, Joel
    Alma Talent 2022 1. utgåva

    Digitaalinen markkinointi on kriittinen osa liiketoimintaa: sen onnistuminen määrittää myynnin onnistumisen, joka puolestaan määrittää yrityksen kasvutahdin. Siksi digimarkkinoinni...

  11. Viestinnän ja markkinoinnin työkirja pk-yrittäjälle

    Määttänen, Eeva
    Books on Demand

    Valmentava viestinnän ja markkinoinnin työkirja pk-yrittäjälle syntyi tarpeesta löytää tarvittavat työkalut viestintästrategian työstämiseen, mutta myös tarpeesta löytää luovuutta...

  12. Huippumyyjät

    Väisänen, Kim
    Alma Talent 2021 1. utgåva

    Kynäkauppaa firman ovelta ovelle, isojen tuotantoprosessien ongelmanratkaisua b2b-myynnissä ja sauvasekoittimien myyntiä elektroniikan megamarketissa... Kaiken ympärilläsi näkemäsi...

  13. Yrityksen asiakasmarkkinointi

    Bergström, Seija; Leppänen, Arja
    Edita Publishing Oy 2021 19. utgåva

    Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Teoksessa huomioidaan markkinointiympä...

  14. The Startup Growth Book : 50+ Proven Ways to Scale Your Business Without a Marketing Budget

    Miller, Andrew Lee
    Lifestyle Entrepreneurs Press 2021

    50+ Proven Ways to Scale Your Business Without a Marketing Budget Marketing is consistently considered one of the main reasons that startups fail, and every year, tens of thousands...

  15. Asiakkaista ansaintaan: Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli

    Hänti, Sirpa T
    Alma Talent 2021 1. utgåva

    Perinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen...

  16. Markkinoinnin uudet 4 P:tä

    Ruola, Eka
    Alma Talent 2021 1. utgåva

    Markkinoinnin 4P-malli on maailmanhistorian yksi tunnetuimmista markkinointiteorioista. Aikanaan Jerome McCarthyn kehittämä ja Philip Kotlerin kuuluisaksi tekemä viitekehys on toim...

  17. Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten?

    Saarijärvi, Hannu; Puustinen, Pekka
    Docendo 2020 1. utgåva

    Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...

  18. Juppi, hippi vai punkkari : mitä tapahtuu huomenna konsultille?

    Piha, Kirsi; Iivari, Saara; Tuominen, Taru
    WSOY 2019

    Miksi konsulttia tarvitaan? Konsulteista on paljon sanontoja, kaskuja ja juttuja, suurin osa ei kovin mairittelevia. Tosiasiassa konsultti tulee aina tarpeeseen. Monimutkainen ja...

  19. Motivointi työvälineenä

    Oksanen, Jukka
    PS-kustannus 2018 1. utgåva

    Tuskin on olemassa ammatillisesti mitään palkitsevampaa kuin huomata asiakkaansa ongelmien helpottavan. Toisen onnistumisesta kumpuava hyvän olon tunne ja ilo omasta osaamisesta au...

  20. Myyntikirja: menesty uuden ajan B2B-myynnissä

    Kenner, Kert; Leino, Sani
    Alma Talent 2020 1. utgåva

    #Myyntikirjan kansien sisään mahtuu laaja tiekartta uuden ajan myyntiin. Myynnin konkarit Kert Kenner ja Sani Leino ovat koonneet kaiken oleellisen, joka itseään kehittävän myyntik...