Mielen ruokaa : ravinnon vaikutus muistiin, jaksamiseen ja henkiseen tasapainoon

Korvaamaton käytännön opas kaikille, jotka haluavat parantaa elämänlaatuaan ja henkistä jaksamistaan.

Tämä kirja kertoo, miten ruoka ja sen eri ainesosat vaikuttavat mieleemme. Se selvittää, miten aivot, hermosto ja muisti toimivat ja millaisia ruoka-aineita ja lisäravinteita tarvitsemme ylläpitääksemme ja parantaaksemme muistiamme ja kognitiivisia kykyjämme.

Kasvit ja ravinto vaikuttavat terveyteemme kokonaisvaltaisesti. Oikealla ravinnolla voi myös helpottaa stressiä, ahdistusta, masennusta, uupumusta ja unettomuutta. Teos esittelee suuren määrän mieleen positiivisesti vaikuttavia marjoja, yrttejä, mausteita ja monia muita ruoka-aineita.

Biologi, kasvitieteilijä Sinikka Piippo on kirjoittanut yli 300 tieteellistä ja populaaria artikkelia ja julkaisua.

Minerva Kustannus 1. utgåva
FIN EISBN: 9789523120785

Ej tillgänglig.

Vastustuskykyä kasveista