Parantavien ruokien opas: luonnonmukaisia hoitokeinoja yli 80 yleiseen vaivaan

Ehkäise, hoida ja paranna luonnon parhailla lääkkeillä.

Ravinnolla on keskeinen vaikutus ihmisen terveyteen. Oikeanlainen ruoka voi tepsiä kuin ihmelääke. Parantavien ruokien oppaaseen on koottu uusin tutkimustieto tehokkaimmista ruoka-aineista, joilla voi hoitaa luonnollisesti omaa terveyttään.

Kirjassa käsitellään aakkosjärjestyksessä yli 80 yleistä vaivaa ja sairautta astmasta ärtyvän suolen oireyhtymään ja käydään läpi niihin tepsivät ruoka-aineet sekä vältettävät ruoat. Ruoka-aineiden tehoa havainnollistetaan selkeän tähtiluokituksen avulla. Kirja listaa myös tehotusinan eli 12 ruoka-ainetta, jotka torjuvat parhaiten yleisiä vaivoja ja sairauksia.

Parantavien ruokien opas on sovitettu Suomen oloihin, ja sen suomalaisena asiantuntijana on farmakognosian dosentti Yvonne Holm Helsingin yliopistolta. Kaikki kirjassa mainitut lääkeaineet ovat meillä saatavilla.

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Otava 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Käytännön lääkekasvit

Kress, Henriette