De 7 goda vanorna hos mycket effektiva människor (sammanfattning) (ljudbok)

Detta är en oberoende och inofficiell ljudbokssammanfattning av den miljonsäljande boken De 7 goda vanorna hos mycket effektiva människor av författaren Stephen R. Covey.

Ingår i serien: Bästsäljande facklitteratur i kortformat.

Den engelska originaltiteln är The 7 Habits of Highly Effective People.

Boken har sålts i över 40 miljoner exemplar.

Har du inte tid, ork eller möjlighet att läsa eller lyssna på hela boken? Men vill du ändå kortfattat tillgodogöra dig innehållet? Det är därför vi på Bokförlaget Upsaliensis AB valt att göra dessa miniguider på böcker som ofta blivit miljonsäljare över hela världen. Vi ger dig snabb och enkel tillgång till kraftfull kunskap från bästsäljande fackböcker. Vi presenterar en kortfattad, praktisk sammanfattning på svenska i ljudboksform. Du kan i allmänhet ta till dig det väsentliga i en viktig bok på mindre än 40 minuter. En hel ljudbok kan ofta ta 5 - 20 timmar att lyssna på.

Notera att denna ljudbok har producerats med hjälp av AI Voice.

INNEHÅLL

Detta är världens mest lästa ledarskapsbok.

Stephen R. Covey var en amerikansk föreläsare, affärsman och författare. Hans mest populära bok är De 7 goda vanorna. I boken får man ta del av principer och synsätt för självledarskap som går betydligt djupare än i de vanliga ledarskapsböckerna.
Boken lär dig både personlig och professionell effektivitet genom att ändra din syn på hur världen fungerar och ger dig 7 vanor, som, om de anammas väl, kommer att leda dig till enorm framgång.

Med genomträngande insikter och spetsiga anekdoter avslöjar författaren en steg-för-steg-modell för att leva med rättvisa, integritet och mänsklig värdighet – principer som ger oss trygghet att anpassa oss till förändringar och visdom och kraft att dra fördel av möjligheterna som förändring skapar.

De 7 goda vanorna täcker in de viktigaste och mest angelägna aspekterna av livet; hur vi vill vara som människor och hur vi vill leva vårt liv på allra bästa sätt, utifrån våra egna förutsättningar. De 7 goda vanorna har gett generationer av läsare nycklarna till ett hållbart och meningsfullt liv.

Ej tillgänglig.

The 7 Habits of Highly Effective People

The 7 habits of highly effective people personal workbook

Covey, Stephen R.