Verkostojen johtaminen : opi ja etene yhdessä

Verkostotyö on luottamukseen ja vastavuoroisuuteen perustuvaa yhteistyötä yksilöiden, ryhmien ja organisaatioiden välillä. Verkostoja tarvitaan, kun halutaan oppia, kehittää uutta, toimia joustavammin ja vastata asiakkaiden tarpeisiin kokonaisvaltaisesti. KTT Timo Järvensivu on kehittänyt ja tutkinut verkostotyön käytäntöjä lukuisissa julkisen alan ja järjestöjen verkostoissa. Kirjassa tarjotaan näihin kokemuksiin perustuvia työkaluja ja näkökulmia: Mihin hyvä verkostotyö perustuu? Minkälaista johtajuutta tarvitaan? Minkälaisia verkostoja on olemassa? Minkälaisia käytännön askeleita verkostojen johtaminen vaatii?

Ej tillgänglig.

Euroopan laatupalkintomalli yrityksille itsearvioinnin käsikirja : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Tuominen, Kari

Johtaminen kompleksisessa maailmassa: Viisautta pirullisten ongelmien kohtaamiseen

Vartiainen, Pirkko; Raisio, Harri

Oppimisen ja kehittymisen johtaminen : näin sovellan IIP-standardia : itsearvioinnin työkirja : 40 hyvää kysymystä ja satoja vastauksia

Tuominen, Kari

Työhyvinvoinnin johtaminen : itsearvioinnin työkirja : 43 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Parvinen, Arvi

Johtajana kaaoksen reunalla: Kuinka selviytyä pirullisista ongelmista?

Vartiainen, Pirkko; Ollila, Seija; Raisio, Harri; Lindell, Juha