Superhyvää suolistolle!: herkkävatsaisen elämä kuntoon

Turvotusta, ilmavaivoja, vatsakipua, ripulia? Mieli maassa ja jatkuva väsymys? Kuulostaako tutulta? Älä anna mahasi määrätä. Superhyvää suolistolle! -kirja neuvoo, miten voit helpottaa elämääsi ruokavalion, liikunnan, stressinhallinnan ja muiden käytännön muutosten avulla. Valtaosa herkkävatsaisista saa avun räätälöidystä FODMAP-ruokavaliosta: olo paranee jo lyhyessä ajassa, kun oppii välttämään huonosti imeytyviä hiilihydraatteja. Apuna ovat suositeltavien ja vältettävien ruoka-aineiden listat. Laillistettu ravitsemusterapeutti Leena Putkonen on erikoistunut vatsa- ja suolistovaivoihin. Hän on kouluttautunut FODMAP-asiantuntijaksi Lontoossa sekä Australiassa.

Otava 1. utgåva
FIN EISBN: 9789511432012

Ej tillgänglig.

Ruoka, ilmasto ja terveys: miksi ruokavalio vaikuttaa sekä ilmastoon että terveyteemme enemmän kuin mikään muu asia