Vihaan myyntiä! : myynnin myytit ja modernit mahdollisuudet

Miten yritys voi menestyä paremmin myynnissään nyt ja tulevaisuudessa? Tuoreita näkökulmia tähän tuo kolme Suomen liike-elämän kärkikaartin kuuluvaa vaikuttajaa ja menestynyttä tietokirjailijaa: Tero Ojanperä, Tomi Pyyhtiä ja Alf Rehn. Moni uskoo vihaavansa myyntiä, mutta miksi? Koska se ei ole helppoa, kun siinä haluaa onnistua? Tai koska sen kohteeksi pelätään joutua? Kuitenkin kun minkä tahansa alan myyjä on tehnyt tehtävänsä hyvin - täyttänyt sen, mitä asiakas kaipaa - kaikki ovat tyytyväisiä. Miten tähän lopputulokseen päästään? "Vihaan myyntiä!" kertoo, mitä moderni myynti vaatii, mitä se on ja mitä se ei ole - miten se on yhdistelmä sekä vanhaa että uutta osaamista. Perinteiset myyntitaidot eivät katoa minnekään, mutta vaaditaan vielä enemmän. Digitaalisuus on suuri mahdollisuus ja haaste, ja muun muassa moninaisuus, globalisaatio ja megatrendit on otettava huomioon modernissa myynnissä. Kirja käsittelee myynnin teoriaa, psykologiaa ja strategioita. Käytännössä tarvitaan johtamista, organisointia, datan hyödyntämistä, tekoälyä. Verkkokauppa, sosiaalinen myynti, myynnin teknologia ja tulevaisuus tuovat oman näkökulmansa asiaan. Kirja tavoitteena on herättää lukija pohtimaan myyntiä eri näkökulmista ja antaa tuoreita näkemyksiä. Kirjoittajien kantavana ajatuksena on kertoa, miten mikä tahansa yritys voi menestyä omassa myynnissään paremmin nyt ja tulevaisuudessa.

Ej tillgänglig.

Digiajan johtajan käsikirja: Käytännönläheinen, helppolukuinen ja tiivis opas digiajan johtamiseen

Pyyhtiä, Tomi

RESET : työkulttuuri ja huono johtaminen