Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Ultra Lean Sales : yrityksen kasvun vallankumous

Kolme "epäjatkumoa" tapahtuu rinnakkain. 1) Asiakkaiden ostokäyttäytyminen muuttuu huimaa vauhtia, 2) Analytiikkatyökalut kehittyvät kohti keinoälyn hyödyntämistä ja 3) Lean-menetelmiä hyödynnetään tuotanto- ja palveluprosessien lisäksi myös myyntiprosessin kehittämiseen. Vain muutoksen nopeus on varmaa... Jatkuvasta oppimisesta puhutaan paljon, mutta kuinka luotettavaa on juurisyiden analysointi? Kuinka voimme oppia menestyksistä ja virheistä myynnissä ja hyödyntää analysoitua tietoa tarjousten voittoprosentin kasvattamisessa? Ainoa pysyvä kilpailukyky on oppimisen nopeus... Jotta voit tehdä voittavan tarjouksen, pitää sinun oppia muista vastaavista tarjouksista, mahdollisimman reaaliajassa. Tämä on mahdollista hyödyntämällä juuri siihen tarkoitukseen kehitettyä Lean-myynnin menetelmää.

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio

Hänti, Sirpa

Lean : kohti täydellisyyttä : Mitä Toyota ja muut lean-yritykset tekevät eri tavalla kuin muut

Tuominen, Kari

Muotoiluajattelu

(toim.), Satu Miettinen

Kasvua somesta : kehitä liiketoimintaasi sosiaalisen myynnin avulla

Kankkunen, Oona

Ketterä kasvu

Herranen, Kimmo