Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Ketterä kasvu

Ketterä kasvu kokoaa opit liiketoiminnan kasvattamiseen! Lean, agile ja ketterät toimintatavat ovat viime vuosien suosikkimenetelmiä yrityksien toimintojen tehostamiseen. Ketterä kasvu on kertomus muun muassa näiden menetelmien soveltamisesta liiketoiminnan jatkuvaan parantamiseen ja sitä kautta kasvuun. Soveltamisen kuvauksessa käytetään konkreettisia esimerkkejä. Kirjassa esitellään kymmenen askeleen ketterän kasvun malli. Yleistason esittelyn lisäksi mallia sovelletaan myyntiin, uuden liiketoiminnan luomiseen, epäorgaaniseen kasvuun, kasvun johtamiseen sekä henkiseen kasvuun. Kirjan esimerkit ovat käytännönläheisiä, ympäröivään yrityselämään kiinnittyviä. Lisäksi kirjoittaja kertoo, miltä tuntui saada koronavirustartunta ensimmäisten joukossa maailmassa ja miten sekä ammattiympäristössä että henkilökohtaisessa lähipiirissä siihen reagoitiin. Kirjaan on haastateltu neljän eri toimialoilla toimivan, voimakkaasti kasvaneen keskisuuren yrityksen johtajaa. Kirjassa paljastetaan, mitkä käytännöt, keinot ja filosofiat ovat olleet keskeisimmät näiden tosielämän kasvutarinoiden taustalla. Kimmo Herranen on ollut aikaansaamassa väkeviä kasvutarinoita, kuten Administer-ryhmän liikevaihdon lähes satakertaistaminen vuosien 2005-2018 välisenä aikana ja OP Kulku -liiketoiminnan voimakas skaalaaminen vuosien 2017-2019 välillä. Herranen toimii yrittäjänä Gaselliyritys Herranen Oy:ssä, joka auttaa asiakkaitaan kasvamaan nopeammin.

Alma Talent 1. utgåva
FIN EISBN: 9789521442902

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Lean : kohti täydellisyyttä : Mitä Toyota ja muut lean-yritykset tekevät eri tavalla kuin muut

Tuominen, Kari

Kuinka rakensin gaselliyrityksen myyntijohtajan vuosi

Herranen, Kimmo

Kutsuvat sitä pöhinäksi : tositarinoita kasvuyrittäjyydestä

Helaniemi, Katariina; Kuronen, Annaleena; Väkeväinen, Venla

Kasvua somesta : kehitä liiketoimintaasi sosiaalisen myynnin avulla

Kankkunen, Oona

Suuri integraatiokirja : Markkinointi, myynti, viestintä

Vierula, Markku