Tulevaisuutena liiketoimintaverkot : johtaminen ja arvonluonti

Elämme peruuttamattomasti verkostoituvassa taloudessa. Tuotannollisesta yhteistyöstä on edetty tuotekehitysyhteistyöhön ja täysin uuden liiketoiminnan tai teknologian kehittämiseen. Yrityksen kyky toimia osana verkkoja ja muodostaa omia liiketoimintaverkkoja ovat keskeisiä menestymisen edellytyksiä. Kirjassa selvitetään kokonaisvaltaisesti erityyppisten liiketoimintaverkkojen ominaisuudet, niiden avulla saavutettavat hyödyt sekä niiden rakentamisen ja johtamisen haasteet. Kirja on tähän asti kattavin liiketoimintaverkkojen johtamista tarkasteleva teos Suomessa. HUOM! Tulostus rajoitettu 10s./vrk. Leikepöydälle kopiointi 10 otosta/vrk.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Katetta kumppanuudelle. Hyöty ja sen jakaminen asiakas-toimittajasuhteessa

Vesalainen, Jukka