Verkot ja virtuaalistaminen oppimisen tukena / [Juhani Nieminen (toim.)]

TUKEVA on valtakunnallinen tutkimus-, kehittämis- ja valmennushanke. Sen kohderyhmiä ovat ammatillisten aikuiskoulutuskeskusten kouluttajat ja muut asiantuntijat sekä yritysten koulutuksesta vastaava henkilöstö. Osana TUKEVAN tiedottamista projektissa julkaistaan kirjasarjaa, jonka avulla annetaan kuvaa sekä ammatillisen aikuiskoulutuksen toteuttajien omista koulutustarpeista että mahdollisuuksista, joita niiden tyydyttämiseksi on tarjolla. "Verkot ja virtuaalistaminen oppimisen tukena" -kirja on tämän sarjan ensimmäinen teos.

Erityisinä kiinnostuksen kohteina tässä julkaisussa ovat verkottuminen ja koulutuksen virtuaaliset toteuttamismahdollisuudet. Näkemyksiä aiheesta esittelevät Juhani Nieminen, FT, projektijohtaja, AIKE Oy; Pekka Ruohotie, FT, professori, Tampereen yliopisto; Minna Tunkkari, KTM, suunnittelija, Jyväskylän yliopisto; Jorma Saarinen, FT, yliopettaja, Hämeen ammattikorkeakoulu; Harri Kuusela, insinööri, suunnittelija, Oulun yliopisto; Raili Siekkinen, DI, koulutuspäällikkö, Edutech; Seija Mahlamäki-Kultanen, FT, dosentti, Tampereen yliopisto; Hannu Linturi, FM, johtaja, Otavan Opisto.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Verkko-opetus ja yliopistopedagogiikka

Verkko-opetus ammattikorkeakoulussa : katsaus pedagogisiin malleihin ja toiminnan organisointiin / Jukka Niinimäki

NIINIMÄKI, Jukka

Toiminnanohjausjärjestelmän hankinta C-CEI-menetelmän avulla : joustaako yritys vai järjestelmä?

Verkostoaatteesta kumppanuden arkeen; Monitasoinen oppiminen pienyritysverkostossa

Toiviainen, Hanna

Hyvä hallitustyö