Tietoisesti paras : epävarmuus, kaaos, sattuma - menesty niistä huolimatta

Jim Collinsin odotettu uutuusteos on jatkoa Collinsin huippumenestysteokselle Hyvästä paras. Nyt keskiössä on organisaatioiden menestyminen niissä vaikeissa taloudellisissa ja poliittisissa toimintaolosuhteissa, joista tämän päivän yritysjohtajien on selvittävä. Teos vastaa kysymykseen: Miksi jotkin yritykset kukoistavat epävarmuudessa, jopa kaaoksessa, ja toiset eivät? Tietoisesti paras perustuu yhdeksän vuoden tutkimusprojektiin ja tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän tieteellistä analyysiä ja päätelmiä sekä kiehtovia tositarinoita.

Talentum 1. utgåva
ENG EISBN: 9789521419515

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski
Keski-kirjastot.