Teollisuuden palveluksista palveluliiketoimintaan : haasteena kannattava kasvu

Kirjassa tarkastellaan palveluliiketoiminnan ja -liiketoimintamallien rakentamista monipuolisesti eri näkökulmista. Siinä käsitellään mm. palveluliiketoiminnan konseptuaalisia malleja, liiketoimintakonsepteja, arvomalleja, toiminnallisia prosessikuvauksia sekä näitä koskevia menetelmiä. Lukija voi halutessaan keskittyä johonkin oman tehtävänsä mukaiseen palveluliiketoiminnan näkökulmaan. Aihetta tarkastellaan sekä uusien palveluiden kehittämisen että jo palvelutuotantovaiheeseen vietyjen toiminnallisten kokonaisuuksien hallinnan kautta. Kirja on suunnattu sellaisten yritysten johdolle ja liiketoiminnan kehittäjille, jotka ovat siirtymässä yksittäisistä tuotteen oheen lisättävistä palveluksista ja erillisistä palveluista palveluliiketoimintaan.

Alavieska, Enontekiö-Enontekis, Haapajärvi, Haapavesi, Hailuoto-Karlö, Hyrynsalmi, Ii, Inari-Enare, Kajaani-Kajana, Kalajoki, Kemi, Kemijärvi, Keminmaa, Kempele, Kittilä, Kolari, Kuhmo, Kuusamo, Kärsämäki, Liminka-Limingo, Lumijoki, Merijärvi, Muhos, Muonio, Nivala, Oulainen, Oulu-Uleåborg, Paltamo, Pelkosenniemi, Pello, Posio, Pudasjärvi, Puolanka, Pyhäjoki, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Raahe-Brahestad, Ranua, Reisjärvi, Ristijärvi, Rovaniemi, Salla, Savukoski, Sievi, Siikajoki, Siikalatva, Simo, Sodankylä, Sotkamo, Suomussalmi, Taivalkoski, Tervola, Tornio-Torneå, Tyrnävä, Utajärvi, Utsjoki, Vaala, Ylitornio-Övertorneå, Ylivieska
Pohjoisen eKirjasto.

Valitse myynnin kasvu

Karppinen, Jussi; Sorri, Timo; Paussu, Antti