Sosiaalisen median talous ja strategia - Algoritmit ja robotiikka: Social media economy and strategy - Algorithms and robotics

Kirja sosiaalisen median taloudesta ja strategiasta, algoritmeista ja robotiikasta on jo sinänsä välttämätön kirjoitettava ja luettava elämys poikkitieteisenä, helppolukuisena useamman tiedekunnan tohtorin Matti Luostarisen tekstinä. Sen tehtävänä on avata meille, mitä tekoäly, robotiikka ja algoritmit tarkoittavat, ei vain teoriassa, vaan kirjan toteutuksesta vastaavina neroinamme, myös kuvataiteilijoinamme. Kymmenet kuvittajanerot heräävät henkiin Michelangelon ja Vincent van Goghin tapaan vastaten kuvituksesta apunaan ikivanhat tekstin sisään siirretyt globaalit viisaudet alkukielellään latinaksi.

Books on Demand 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura