Mitä tekoäly on? : 100 kysymystä ja vastausta (ljudbok)

Olisiko tekoäly parempi päätösten tekijä kuin ihmiset? Miten sosiaalisen median algoritmit toimivat? Voiko tekoäly toimia taiteilijana? Ajankohtainen tietokirja Mitä tekoäly on? vastaa yleistajuisesti sataan kysymykseen tekoälystä. Vastaukset valaisevat monipuolisesti tekoälyn periaatteita ja vaikutuksia. Tietojenkäsittelytieteen professori Hannu Toivosen naseva opas tekoälyyn on samaan aikaan hauska ja vakava, viihdyttävä ja silmiä avaava kirja. Lukija saa itse valita reittinsä kirjaan: sen voi ahmaista alusta loppuun kerralla tai lukea hypellen seuraamalla kunkin vastauksen jäljessä olevia vinkkejä samaa aihetta sivuavista kysymyksistä. Kiireinen lukija voi perehtyä vaikka vain yhteen kysymykseen kerrallaan. Kirjan perustana on vankka tietämys ja tutkittu tieto. Teos on monipuolinen ja monisyinen kuten määritelmiä pakeneva tekoäly itse. Yhdessä kirjan vastaukset muodostavat monivärikuvan tekoälystä ja sen keskeisistä käsitteistä ja kysymyksistä. Voiko tekoälyllä olla tietoisuus? Kuinka paljon tekoälyllä on valtaa? Onko tekoäly uhka yksityisyydelle?

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.