Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena

Hyvän palvelun tuottaminen edellyttää osaavia ja motivoituneita ihmisiä ja taitavaa johtoa. Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena yhdistää markkinoinnin ja esimiestyön.

Kirja perustuu kokonaisvaltaisen markkinoinnin malliin, jonka ytimen muodostavat kolme näkökulmaa: asiakas-, prosessi- ja henkilöstönäkökulma. Ihmisiin ja heidän johtamiseensa liittyvät kysymykset tuodaan olennaiseksi osaksi onnistunutta palvelujen markkinointia.

Teos sopii oppikirjaksi korkea-asteelle sekä yritysten ja muiden organisaatioiden henkilöstökoulutukseen.

Edita
FIN EISBN: 9789513756123

Fås med följande bibliotekskort


Korsnäs, Kristinestad-Kristiinankaupunki, Kronoby-Kruunupyy, Larsmo-Luoto, Malax-Maalahti, Korsholm-Mustasaari, Närpes-Närpiö, Pedersöre-Pedersören kunta, Jakobstad-Pietarsaari, Nykarleby-Uusikaarlepyy, Vorå-Vöyri
Fredrika-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Alavieska, Enontekiö-Enontekis, Haapajärvi, Haapavesi, Hailuoto-Karlö, Hyrynsalmi, Ii, Inari-Enare, Kajaani-Kajana, Kalajoki, Kemi, Kemijärvi, Keminmaa, Kempele, Kittilä, Kolari, Kuhmo, Kuusamo, Kärsämäki, Liminka-Limingo, Lumijoki, Merijärvi, Muhos, Muonio, Nivala, Oulainen, Oulu-Uleåborg, Paltamo, Pelkosenniemi, Pello, Posio, Pudasjärvi, Puolanka, Pyhäjoki, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Raahe-Brahestad, Ranua, Reisjärvi, Ristijärvi, Rovaniemi, Salla, Savukoski, Sievi, Siikajoki, Siikalatva, Simo, Sodankylä, Sotkamo, Suomussalmi, Taivalkoski, Tervola, Tornio-Torneå, Tyrnävä, Utajärvi, Utsjoki, Vaala, Ylitornio-Övertorneå, Ylivieska
Pohjoisen eKirjasto.

Vaasa-Vasa
Vaasan kaupunginkirjasto.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Palvelujen johtaminen ja markkinointi

Grönroos, Christian

Organisaatiokäyttäytymisen perusteet

Lämsä, Anna-Maija

Viiden tähden asiakaskokemus : tee asiakkaistasi faneja

Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, Sani

Maahanmuutto, palvelut ja hyvinvointi : kohtaamisissa kehittyviä käytäntöjä

Hiitola, Johanna; Anis, Merja; Turtiainen, Kati

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergström, Seija; Leppänen, Arja