Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

On aika muuttua : menestysopas sosiaalisen aikakauden johtajille

Mistä on hyvät sosiaaliset johtajat tehty? Miten suunnittelet menestyvän sosiaalisen organisaation ja työyhteisön? Mitä ovat brändilähettiläät ja sosiaaliset työntekijät? Miksi sosiaalinen markkinointi toimii perinteistä markkinointia paremmin? Mitä hyötyä on sosiaalisesta myynnistä? Miten organisaatio menestyy sosiaalisella aikakaudella?

Sosiaalinen aikakausi jyräsi teollisen aikakauden. Sosiaalinen aikakausi on alkanut ja se vaatii muutoksia johtajien tapoihin johtaa, innovoida ja toimia sekä tapoihin innostaa ja sitouttaa työntekijöitä. Samaan aikaan tarvitaan myös näkyviä muutoksia myynti-, markkinointi-, viestintä-, rekrytointi- ja asiakaspalvelutyöhön.

Tämä kirja tarjoaa hyväksi todettuja käytännön vinkkejä, perusteluja, runsaasti esimerkkejä edelläkävijöistä ja menestysreseptejä sosiaaliseen liiketoimintaan. Luettuasi tämän kirjan osaat suunnitella sosiaalisen toiminnan menestyspolkusi.

Tämä kirja on opas jokaiselle johtajalle, joka haluaa organisaationsa menestyvän vielä viidenkin vuoden kuluttua. Kirja on kirjoitettu myös menestyksestä kiinnostuneille myyjille, markkinoijille, yrittäjille, rekrytoijille ja viestinnästä vastaaville.

Kauppakamari 1. utgåva
FIN EISBN: 9789522463739

Fås med följande bibliotekskort


Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Eura, Eurajoki-Euraåminne, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki-Kumo, Merikarvia-Sastmola, Nakkila, Pomarkku-Påmark, Pori-Björneborg, Rauma-Raumo, Siikainen, Säkylä, Ulvila-Ulvsby
Satakirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 2: Liiketoiminta, lainsäädäntö ja työsuojelu : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Jokinen, Juha

Suuri integraatiokirja : Markkinointi, myynti, viestintä

Vierula, Markku

Markkinointi, myynti ja viestintä : suuri integraatiokirja

Vierula, Markku

Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Jokinen, Juha