Monsuunimantroja : kirjoituksia joogasta ja Intiasta

Joogamatka johdattaa Intian lumoaviin maisemiin. Satu Rommi on kokenut astangajoogaopettaja, ja neljännessä kirjassaan hän matkailee Intiassa, opiskelee astangaa ja pohdiskelee molempien syvempää olemusta. Voiko Intiaan tulla oppimaan joogaopettajaksi 200 tunnissa, kun kyse on ikivanhasta perinteestä ja elämäntavasta? Mikä on joogan yhteys Intian kaikkialla läsnä olevaan mytologiaan, ja miten intialainen jooga eroaa länsimaisesta naistenlehtijoogasta? Samalla kirjassa tutustutaan Intiaan itseensä, sen värikkääseen kulttuuriin, mutta myös varjopuoliin.

Saga Egmont 1. utgåva
FIN EISBN: 9788727102061

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.