Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Lanseerausmarkkinointi – onnistunut markkinoilletulo

Pelkkä hyvä tuote ja onnistunut tuoteviestintä eivät välttämättä tuo menestystä. Vaikeinta lanseerauksessa onkin varmistua, että jokainen lanseerausprosessin osa toimii samanaikaisesti ja samansuuntaisesti toisten toimenpiteitten kanssa.

Kilpailun kiristyessä on entistä tärkeämpää panostaa systemaattiseen, jatkuvaan ja huolelliseen lanseerausmarkkinointiin, koska pienellä virheellä voidaan tuhota suuret, onnistuneetkin tuotekehitysinvestoinnit. Ja virheisiin on jatkossa yhä harvemmalla yrityksellä varaa.

Kirja esittää kuinka systemaattinen lanseerausprosessi etenee käytännössä. Se lähtee lanseerauksen lähtökohtien määrittelystä, aikataulutuksesta ja budjetoinnista ja etenee lanseeraussuunnitelmaan, toteutukseen sekä seurantaan. Kirjassa paneudutaan myös analysoimaan lanseerauksien onnistumiseen ja epäonnistumiseen vaikuttavia tekijöitä.

Tämä uudistettu teos sisältää 11 täysin uutta ja mielenkiintoista yritysesimerkkiä mm. Radiolinja, Benecol, Method Putkisto ja Mercedes-Benz. Jokainen case yksinään - ja erityisesti kaikki yhdessä - osoittavat, että lanseeraustyö ei aina ole yksinkertaista ja helppoa.

Huom! Kirjaa ei voi tulostaa, eikä siitä voi kopioida valintoja leikepöydälle.

Sanoma Pro Oy 1. utgåva
FIN EISBN: 9510294349

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Lanseerausmarkkinointi

Rope, Timo

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo

Arvoa liiketoimintaan: brandin lanseeraus vuodessa

Viita, Hanna

Voita markkinoinnilla

Rope, Timo

Kestävä markkinointi: ilmastonmuutosopas brändeille

Lillberg, Petteri; Mattila, Riku