Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Kannattava markkinointi

Kannattavuus on pitkäjänteisen liiketoiminnan keskeinen edellytys. Kirja yhdistää kannattavuustarkastelun ja taloudellisen näkökulman perinteiseen markkinointiin. Se tarkastelee kriittisesti yrityksen markkinointiaktiviteetin taloudellisia vaikutuksia markkinoinnin osa-alueilla.

Kirjan teemoja ovat - kannattavat ja arvokkaat asiakkuudet - tuoteportfolion kannattava hallinta - kannattava hinnoittelu - tehokas ja vaikuttava markkinointiviestintä - toimivat markkinointi- ja jakelukanavat - markkinoinnin talousohjaus ja tunnusluvut - markkinoinnin kannattavuuden parantaminen.

Kirja on tarkoitettu sekä korkeakoulujen että yritysten käyttöön.

Huom! E-kirjaa ei voi tulostaa, eikä siitä voi kopioida valintoja leikepöydälle.

WSOY
FIN EISBN: 9789510343647

Fås med följande bibliotekskort


Hattula, Hämeenlinna-Tavastehus, Janakkala
Vanamo-kirjastot.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo

Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin

Karjaluoto, Heikki

Suuri integraatiokirja : Markkinointi, myynti, viestintä

Vierula, Markku

Markkinointi, myynti ja viestintä : suuri integraatiokirja

Vierula, Markku

Palvelujen johtaminen ja markkinointi

Grönroos, Christian