Kaikki tiesivät: Isäpuoleni oli hirviö : Hyväksikäytetyt

Lydia Gouardon helvetti alkoi, kun hän oli yhdeksänvuotias. Lähes kolmekymmentä vuotta Lydia eli isäpuolensa vankina ja julman seksuaalisen väkivallan kohteena. Lydia yritti paeta, mutta poliisi palautti hänet aina takaisin kotiinsa. Yksikään aikuinen Lydian läheisyydessä ei puuttunut asiaan – ei hänen äitipuolensa, eivät naapurit tai poliisit. Edes sairaalahenkilökunta, joiden avulla Lydia synnytti isäpuolelleen kuusi lasta, ei uskonut kun Lydia kertoi isäpuolensa olevan lastensa isä.

Vasta kiduttajansa kuoltua vuonna 1999 Lydia alkoi ymmärtää, että se mitä isäpuoli oli hänelle tehnyt, oli julma rikos. Vuonna 2008 Lydian äitipuoli tuomittiin neljän vuoden ehdolliseen vankeuteen seksuaalisen hyväksikäytön ilmoittamatta jättämisestä.

Lind & Co AB 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski