80 päivää Belgian hirviön vankina : Hyväksikäytetyt

Toukokuussa 1996 Belgian hirviönä tunnettu murhaajapedofiili Marc Dutroux sieppasi 12-vuotiaan Sabine Dardennen kesken koulumatkan. Tätä ennen hän oli jo tappanut neljä lasta. Kahdeksankymmentä päivää myöhemmin Sabine Dardenne onnistuttiin pelastamaan kuoleman kynsistä. Hän on yksi harvoista Dutroux'n käsistä elossa selvinneistä uhreista. Sabine Dardenne odotti kahdeksan vuotta ennen kuin päätti kertoa kokemuksistaan. Tämä on hänen tarinansa.

Ranskankielinen alkuteos: J’avais douze ans, j’ai pris mon vélo et je suis partie à l’école… by Sabine Dardenne, Copyright © OH Editions 2004. All rights reserved.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.