Elektronisia eväitä etsimässä... TILA-verkkokirjastoprojekti

Elektronisia eväitä etsimässä... TILA-verkkokirjastoprojekti Kaisa Rissanen (toim.)

Hämeen ammattikorkeakoulun TILA-verkkokirjastoprojektissa kehitettiin sähköisiä tietopalveluja uudistuvan oppimisen ja opetuksen tueksi. Elektronisia eväitä etsimässä -julkaisun artikkelit syntyivät tarpeesta saada lisätietoa verkkokirjaston kehittämistyön tueksi. TILAssa työskennelleiden informaatioalan ammattilaisten artikkeleiden teemoja ovat: - opiskelijoiden ja opettajien tiedonhankinta - verkkokirjaston käytettävyys - kuvien opetuskäytön tekijänoikeuskysymykset.

Projekti käynnistyi heinäkuussa 2000 ja päättyi kesäkuun 2003 lopussa. Hanke sai osarahoitusta Etelä-Suomen lääninhallituksen myöntämänä Euroopan aluekehitysrahastosta (EAKR).

Julkaisu kiinnostaa varmasti kaikkia opetus- ja kirjastoalan ammattilaisia, joiden haasteena on oppimisen tukeminen verkkoympäristössä.

Kirjan voit ostaa myös printtimuodossa osoitteesta www.hamk.fi/julkaisut.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Verkkokurssien hankinta ja käyttöönotto - Käsikirja

Rissanen, Kaisa; Hosio, Mirva

Onnistunut verkko-opetus - tietoa, taitoa vai tuuria?

Storti, Antonella; Tulonen, Arja

Verkko-opetus ja yliopistopedagogiikka

Verkko-opetus menetelmänä ammatillisessa opetuksessa

Vainio, Leena