Verkko-opetus menetelmänä ammatillisessa opetuksessa

Verkko-opetus menetelmänä ammatillisessa opetuksessa Caseja HAMKista

Julkaisussa raportoidaan Hämeen ammattikorkeakoulun kokemuksia siitä, mikä edistää tai estää verkko-opetuksen kehittämistä oppilaitoksessa. Artikkelit on koottu HAMKin kehittämis- ja tutkimushankkeista. Artikkelit ovat kuvauksia hankkeista, jotka ovat jo päättyneet, tai prosesseista, jotka jatkuvat mutta ovat jatkuvan kehityksen alla.

Verkko-opetus ei ole vain pedagogista kehittämistä vaan myös strategista suunnittelua, tietotuen rakentamista ja jatkuvaa osaamisen kehittämistä. Näyttää siltä, että kysymys ei ole muoti-ilmiöstä vaan toiminnasta, joka on osa jokapäiväistä opetustyötä ja jonka lähtökohtana on sekä työskentelytapojen että opetus- ja oppimisprosessien kehittäminen.

Ej tillgänglig.

Onnistunut verkko-opetus - tietoa, taitoa vai tuuria?

Storti, Antonella; Tulonen, Arja

Kouluttajana verkossa : menetelmät ja tekniikat / Jorma Saarinen (toim.) ; Tapio Varis ; Leena Vainio

Saarinen, Jorma; Varis, Tapio; Vainio, Leena; Rintala, Mika; Piipari, Martti; Nokelainen, Petri

Verkko-opetus ja yliopistopedagogiikka