Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Biteistä bisnestä: Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja

Käsikirjan tavoitteena on tarjota lukijalleen rautaisannos digitaalisen liiketoiminnan johtamisen käytäntöjä ja ajatusmalleja, joiden avulla yritys voi proaktiivisesti johtaa toimintaansa kohti digitaalista edelläkävijyyttä, joka kestää kansainvälisen kilpailun tuoman paineen.

Digitaalista liiketoimintaa katsotaan tässä kirjassa erityisesti toimintana, jossa yrityksen pääasiallinen myytävä tuote tai tuotteilleen tarvitsema jakelukanava on - jo nyt tai lähitulevaisuudessa - digitaalisessa muodossa.

Kirja kuvaa, miten digitaalinen murros tyypillisesti toimialalla etenee ja mitä yritykseltä vaatii digitaalisten palveluiden moderni kilpailukenttä. Lisäksi kirja kuvaa, mitä yrityksen tulee tehdä, jotta sen digitaalinen tuote tai palvelu on jatkuvasti kilpailukykyinen ja jotta sen organisaatio, esimiehet ja tiimit ovat jatkuvasti iskukykyisiä.

Käsikirja sisältää havainnollistavia kuvia, taulukoita ja muistilistoja, joiden avulla tarjotut käytännöt ja ajatusmallit on helppo ja nopea omaksua lukijan omassa arjessa. Kirja on rakennettu siten, että sen suosituksia ja johtopäätöksiä voi hyödyntää yrityksen useassa eri funktiossa.

Kokonaisuutena syntyy kattava kuva siitä, miten digitaalisia palveluita kehittävää yritystä voidaan johtaa menestyksekkäästi.

Docendo 1. utgåva
FIN EISBN: 9789522913012

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Biteistä bisnestä: Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja

Ruokonen, Mika

Sähköinen asiointi hallinnossa / Heli Heimala, Riina Vestama

HEIMALA, Heli

Verkkokaupan rautaisannos. osa 4 : verkkokauppa saadaan lentoon johtamalla

Hallavo, Jaakko

Johtaminen. Keskeiset käsitteet, teoriat ja trendit

Viitala, Eila Jylhä Riitta

Markkinointi, myynti ja viestintä : suuri integraatiokirja

Vierula, Markku