Verkkokaupan rautaisannos. osa 4 : verkkokauppa saadaan lentoon johtamalla
Verkkokaupan merkitys kaikelle kaupankäynnille kasvaa ja kauppa muuttuu monikanavaiseksi. Verkkokaupan rautaisannos antaa malleja, esimerkkejä ja työkaluja menestyvän verkkokaupan luomiseen ja jo olemassa olevien verkkokauppojen uudistushankkeisiin. Rautaisannos jakautuu neljään osaan, jotka julkaistaan kevään 2013 aikana erillisinä sähkökirjoina. Elokuussa kaikki neljä osaa julkaistaan - verkkokeskustelun pohjalta tapahtuvan jatkokehittelyn jälkeen - sekä paperisena että sähkökirjana.
Neljäs osa, Verkkokauppa lähtee lentoon johtamalla (luvut 10-12), kuvaa verkkokaupan tuloskaavan ja siihen liittyviä konkreettisia ohjeita ja työkaluja verkkokauppiaalle myynnin kasvattamiseen. Lisäksi osa kokoaa tutkimustietoa verkkokaupan kehittymisestä.
Kirjan tavoitteena on toimia tiedon lähteenä, ymmärryksen lisääjänä sekä ajatusten, innovaatioiden ja keskustelun herättäjänä. Rautaisannos antaa erinomaiset eväät sähköisen kaupan merkityksen ja mahdollisuuksien havaitsemiseen, etenemisen suunnitteluun sekä nykyisen kaupan kehittämiseen. Verkkokaupan rautaisannos -sarjan osat: Verkkokaupan rautaisannos Osa 1 - Eläköön monikanavainen kauppa! Verkkokaupan rautaisannos Osa 2 - Onnistumisen edellytykset Verkkokaupan rautaisannos Osa 3 - Ytimessä prosessit, vastuut ja arkkitehtuuri Verkkokaupan rautaisannos Osa 4 - Verkkokauppa saadaan lentoon johtamalla