Viimeiset kranaatit (ljudbok)

Kun Äänislinnasta tulee jälleen Petroskoi. Eletään jatkosodan aikoja Karjalan kannaksella. Alikersantti Jouko Korhola on elämänsä vaikeimmassa tilanteessa. Suomen joukot joutuvat perääntymään Äänislinnasta ja miesten voimat ovat kovalla koetuksella. Taistelut eivät kuitenkaan ole ainoa raskas asia Korholan elämässä. Hän joutuu jättämään rakastamansa naisen ja parin yhteisen lapsen rajan toiselle puolelle ilman tietoa jälleennäkemisestä. Viimeiset kranaatit on jännittävä jatko-osa teokselle Lähtö Äänislinnasta.

Saga Egmont 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa