Lähtö Äänislinnasta (ljudbok)

Sotaa, jännitystä ja suuria tunteita Karjalan kannaksella. Eletään jatkosodan aikoja. Jouko Korhola on 21-vuotias savolainen mies, joka on nuoresta iästään huolimatta osoittanut lahjansa sotamiehenä Karjalan kannaksella. Kun Korhola lähtee asemasotavaiheessa Äänislinnaan eli Petroskoihin, nuoren sotamiehen elämä mutkistuu toden teolla. Äänislinnassa Korhola rakastuu karjalaiseen naiseen. Mutta miten Korholan ja hänen rakkaansa käy, kun Suomen joukot joutuvat vetäytymään Äänislinnasta ja Karjalan kannakselta? Lähtö Äänislinnasta aloittaa jännittävän kirjasarjan jatkosodan ajoilta. Tarina jatkuu teoksessa Viimeiset kranaatit.

Saga Egmont 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari