Moderni johtaja: työsuhteiden johtamisesta toiminnan johtamiseen (ljudbok)

Tämä toiminnan johtamista käsittelevä teos saa lukijansa katsomaan työelämää uusin silmin ja omaksumaan johtamistoimintansa tueksi moderneja, systeemiajatteluun pohjaavia työkaluja.

Kirja käsittelee johtamista moninaistuvassa työelämässä. Alustoilla tapahtuva asiantuntijatyö, osaajien vuokraaminen ja työn ostaminen palveluna yleistyvät vauhdilla. Työtä tehdään yhä enemmän erilaisissa ekosysteemeissä ja verkostoissa.

Vallalla olevat johtamisopit kumpuavat kuitenkin yhä edelleen suhteellisen pysyvien rakenteiden ja palkkatyösuhteiden maailmasta. Murros vanhasta uuteen tuottaa johtamiseen erilaisia jännitteitä ja ongelmia, joita ei voi ratkoa perinteisten johtamisoppien turvin.

Kirja saa lukijansa katsomaan työelämää uusin silmin ja omaksumaan johtamistoimintansa tueksi moderneja, systeemiajatteluun pohjaavia työkaluja. Miten motivoida osaajia, joita ei voi kontrolloida palkalla? Kuinka löytää parhaimmat osaajat täsmätarpeeseen? Mistä syntyy työn merkitys ja mielekkyys? Kuinka luoda turvaa turvattomuudessa? Johdat sitten suurta korporaatiota, pientä nyrkkipajaa, toimit työn kehittäjänä tai muotoilet omaa urapolkuasi, tämä teos on Sinulle.

Ej tillgänglig.

Moderni johtaja: Työsuhteiden johtamisesta toiminnan johtamiseen

Kallio, Kirsi Elina

Work goes happy : paremman työelämän voimavarat