Kohtalokkaat kirjeet (ljudbok)

Eletään 1800-luvun loppua Helsingissä. Ragnan lapsuudenystävä Ebba menee naimisiin komean mutta tuiman Rolfin kanssa. Seuraavan kerran Ragnan ja Rolfin tiet kohtaavat Ebban hautajaisissa, eikä Rolf saa irti silmiään naisesta. Ragna ei voi kuvitella elämäänsä vanhanapiikana, mutta mikä tahansa olisi parempaa kuin avioliitto Rolfin kanssa! Ragna nimittäin aavistaa, ettei Ebban kuolema ollutkaan sattumaa... Kohtalokkaat kirjeet on tarina rakkaudesta, intohimosta ja rohkeudesta. Se on alun perin julkaistu nimimerkillä Minna Skog.

Saga Egmont 1. utgåva

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus