Skip to main content
All libraries

Menesty digimarkkinoinnilla 2.0

Sosiaalisen median käyttö on ottanut jättiloikan pandemian aikana. Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -kirja opastaa TikTokin, Instagramin, Facebookin, YouTuben, LinkedInin ja Twitterin maailmaan. Opi tunnistamaan nousevia trendejä ja ostokäyttäytymisen psykologiaa sekä rakenna kirjan avulla menestyksellinen digimarkkinointistrategia ja sujuvia asiakaspolkuja.

Uudistetusta kirjasta saat käytännönläheisen digimarkkinoijan tiekartan, jonka avulla voit rakentaa vaiheittaiset askelmat perusasioista huippuonnistumisiin. Pääset tutustumaan myös erilaisten työkalujen lisäksi niin digimarkkinoinnin kanaviin, verkkosivujen hakukoneoptimointiin, chatbotteihin, verkkokauppaan kuin sisältömarkkinoinnin uusiin muotoihin, ja yhteisöllisyyden luomiseen - someviestijän hyvinvointia ja kriisien hoitoa unohtamatta.

Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -teos maksaa itsensä takaisin. Opit tekemään erilaisia monikanavaisia kampanjoita, olipa budjettisi muutama kymppi, satalappunen tai tonni. Voit tehdä kirjan avulla yli 1 000 euron arvoisen hakukoneanalyysin ja laittaa somekanavasi tulokselliseen myyntikuntoon.

Kirja sopii markkinoinnista kiinnostuneille yrittäjille, organisaatioille, järjestöille ja muille markkinointia toteuttaville asiantuntijoille sekä täydennyskoulutukseen.

Kauppakamari 1. edition
FIN EISBN: 9789522468291

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Vaikuttajamarkkinointi

Halonen, Misme

Click here : make the internet work for your business

Evans, Rich

Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

Filenius, Marko

Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

Filenius, Marko

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura