Voimavara ja ratkaisukeskeisen auttamisen opettaminen ammattikorkeakoulussa ja opistossa

Eila Vuorinen on koulutukseltaan valtiotieteiden kanditaatti. Hän on toiminut pitkään sosiaalialan kouluttajana. Sitä ennen hän työskenteli lastensuojelun laitoshoidossa. Kouluttajauran loppuvaiheessa hän valmistui voimavara, ratkaisukeskeiseksi psykoterapeutiksi. Kirja sisältää perustietoa ratkaisukeskeisyydestä ja kuvauksen siitä prosessista, jolla hän opetti ratkaisukeskeisyyttä ammattikorkeakoulussa ja keskiasteella.

Ej tillgänglig.

Ammatillinen opettajuus vuonna 2010 : toisen asteen ammatillisen koulutuksen opettajan työn muutokset vuoteen 2010 mennessä / Ilkka Vertanen

Vertanen, Ilkka

Verkko-opetus ammattikorkeakoulussa : katsaus pedagogisiin malleihin ja toiminnan organisointiin / Jukka Niinimäki