Veikö Moolok vallan? : vapauta projektisi tuhlaajakultista

Veikö Moolok vallan? – Vapauta projektisi tuhlaajakultista esittelee totaalisen absurdeja tapauksia projektimaailmasta konkreettisten, julkisten ja meitä kaikkia koskevien esimerkkien kautta. Tuoreet esimerkit Suomesta ravistelevat: uskomatonta haaskausta, mielipuolista sekoilua. Mutta arkipäivää vaikkapa julkishallinnon IT-hankkeissa. Kirja tarjoaa mahdollisuuden ihailla kyltymättömiä projekteja niiden kaikessa kauheudessaan mutta lupaa ratkaisuja ja toivoa: iteratiiviset ja ketterät menetelmät pelastavat projektisi tuhlaajakultista, takuuvarmasti.

FIN EISBN: 9789521420764

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki