Valkuaisrehujen tuotanto ja käyttö : ProAgria Keskusten Liiton julkaisuja 1092

Valkuaisrehujen tuotanto ja käyttö -kirjan avulla voi arvioida ruokinnan eri valkuaisrehuvaihtoehtojen tuotosvaikutuksia ja taloudellisuutta. Lisäksi kotoisten valkuaisrehujen erityispiirteet, rehuarvot, soveltuvuus ja käyttö ruokinnassa on käsitelty kirjassa eläinryhmittäin. Julkaisu auttaa myös löytämään omalle tilalle viljeltäväksi soveltuvat valkuaiskasvit ja antaa ohjeita niiden viljelytekniikkaan. Kirjassa kerrotaan lisäksi kotieläintilojen kokemuksista valkuaiskasvien viljelyssä ja käytöstä ruokinnassa.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Nurmirehujen tuotanto ja käyttö : Tieto tuottamaan

Harmoinen, Taina; Puurunen, Tapani; Peltonen, Sari