Tilintarkastajan raportointi 2013 – kertomukset, lausunnot ja muut asiakirjat : KHTsarja

Tilintarkastajan raportointi 2013 sisältää esimerkkejä ja malleja kertomuksista, lausunnoista ja raporteista, joita tilintarkastaja joutuu työssään antamaan joko lakisääteisen tilintarkastuksen tai muun toimeksiannon perusteella.

Vuoden 2013 painokseen on lisätty tilintarkastajan työn helpottamiseksi ”Mikä standardi soveltuu mihinkin toimeksiantoon” -osio.

Kirjassa on huomioitu yleisluonteista tarkastusta koskevan ISRE 2400 -standardin uudistus ja mukautettujen tilintarkastuskertomusten osuutta on kokonaisuudessaan selkeytetty.

Uusia malleja on lisätty seuraavasti:

- Uudistetun ISRE 2400:n pohjalta laadittu kansallinen raporttimalli - Uusi ISAE 3000 -standardiin perustuva tilintarkastajan raporttimalli - Puolueen mukautettu tilintarkastuskertomusmalli - Monia uusia ruotsin- ja englanninkielisiä raporttimalleja, mm. ruotsinkieliset rahastoyhtiön ja sijoitusrahastojen tilintarkastuskertomusmallit sekä sulautumista koskevat tilintarkastajan lausuntomallit.

E-kirja sisältää kirjan tekstien lisäksi kirjan mallit omina Word-tiedostoinaan. E-kirjan ostaminen on erittäin helppoa. Saat latauslinkin sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen.

ST-Akatemia Oy 1. utgåva
FIN EISBN: 9789522181954

Ej tillgänglig.

Tilintarkastajan raportointi 2014 : KHTsarja