Taivaassa torpan maa

Riipaiseva kertomus nälästä sekä toivosta, joka ei koskaan sammu. Eletään 1860-luvun nälkävuosia. Talvet ovat kylmempiä kuin koskaan ja yli satatuhatta suomalaista menettää henkensä. Kun loputon talvi vyöryy Suomen ylle, myös Rödbäckin sukuun kuuluva Iisak Hermanninpoika saa siitä osansa. Iisakista tulee sairaana houreinen. Hän on nälästä ja sairaudesta niin voimaton, ettei jaksa edes nousta pystyyn. Mutta niin vain Iisak selviää. Millainen elämä hänellä on edessään, kun pahimmasta on selvitty? Samaan aikaan piika Serafia, tuttavien kesken Seru, painiskelee omien ongelmiensa parissa. Tytön äiti on kuuromykkä ja isästä ei ole tietoakaan, joten hän on tottunut pitämään omia puoliaan. Kun Seru kohtaa sanavalmiin ja hurmaavan Kustaan, on mietittävä tarkkaan, kenet uskaltaa päästää lähelleen. Taivaassa torpan maa aloittaa mukaansatempaavan historiallisen kirjasarjan Rödbäckin suvusta.

Saga Egmont 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Valhetta kaikki totuus

Taivaassa torpan maa : Rödbäckin suku