Syötävä metsäpuutarha : johdatus suunnitteluun ja lajistoon

Istuta satoisa paratiisi luonnon parhaaksi Kirja opastaa oman metsäpuutarhan suunnitteluun ja monipuoliseen kasvilajistoon, jolla voi luoda satoisan ekosysteemin niin pienelle pihalle kuin suurelle pellollekin. Kiinnostus syötäviä kasveja, omavaraisuutta ja ekologista puutarhanhoitoa kohtaan on kasvussa. Syötävä metsäpuutarha tarjoaa kaikkea tätä. Se on ekosysteemien toimintaa ja metsänreunan lajirunsautta jäljittelevä puutarha, joka tuottaa ruokaa ja parantaa samalla ympäristön tilaa. Ota askel kohti helpompaa ja omavaraisempaa puutarhanhoitoa: istuta hedelmäpuita, pähkinäkasveja ja marjapensaita. Täytä välit monivuotisilla vihanneksilla, maanpeitekasveilla, syötävillä köynnöksillä ja luonnonkasveilla. Olet istuttanut satoisan metsäpuutarhan, syötävän ekosysteemin, joka sitoo hiiltä, surisee elämää ja on kaunis perintö tuleville sukupolville.

Into Kustannus 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Pähkinöitä omasta puutarhasta

Rosenberg, Joel