Storytelling työkaluna : vaikuta tarinoilla bisneksessä

Storytelling eli tarinankerronta on monikäyttöinen työelämän taito ja työkalu. Sovelluskohteita löytyy loputtomiin paremmasta ideointipalaverista sisältömarkkinointiin ja brändinrakentamiseen, sijoittajien vakuuttamisesta kouluttamiseen ja tuotekehitykseen.

Tämä kirja tutustuttaa sinut tarinoiden voimaan ja auttaa sinua tulemaan tietoiseksi tarinankertojaksi. Opit hyödyntämään tarinoiden voimaa tavoitteellisesti työssäsi. Jos tuskailet, ettei sinulla tai yritykselläsi ole kiinnostavia tarinoita, huolesi on turha! Kirjasta löydät esimerkkejä, työkaluja ja ideoita, joita voit soveltaa moneen tarkoitukseen. Opit tunnistamaan ja löytämään oman tarinapääomasi, josta ammennat yrityksesi tarinat.

Jos sinun täytyy työssäsi vaikuttaa ihmisiin, tämä on kirjasi!

Talentum 1. utgåva

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski
Keski-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi