Satuja ja suudelmia / Tanssi prinssin kanssa

Satuja ja suudelmia Minisarja: Eläköön rakkaus (4) Liane tunsi olevansa väärässä paikassa rikkaiden ja kuuluisien keskellä upeissa seurapiirijuhlissa ja yritti sulautua tapettiin. Se toimi mainiosti siihen asti, kun juhlien isäntä Alessandro Rossi tallasi hänen varpailleen! Miehen katse porautui häneen ja tuntui näkevän hänen sieluunsa asti... Ja sitten Alessandro teki tarjouksen, josta Lianen olisi pitänyt kieltäytyä... Tanssi prinssin kanssa Minisarja: Tuhkimon kengissä (1) Tanssi prinssin kanssa kuulostaa useimpien tyttöjen unelmien täyttymykseltä, mutta tanssinopettaja Meredith Whitmorelle se on vain upea urabuusteri. Kiernan Chatamia sanotaan sydäntensärkijäprinssiksi - ja Meredithin sydän on jo tarpeeksi kappaleina, kiitos vain!

Harlequin 1. utgåva

Ej tillgänglig.