Haava

Kiva tarina ja helppo teksti innostavat lukemaan itse. Saaga on vaarin luona pihahommissa. Hän saa käyttää sahaa ja ajaa traktorilla. Myös lampaat pitää ruokkia ja portti korjata. Mutta auts, sitten sattuu haaveri! Tämä kirja luetaan yhdessä. Aikuinen lukee pienillä kirjaimilla kirjoitetut kohdat, ja tikkukirjaimilla kirjoitettuja sanoja voi opetella lukemaan itse. Harjoittelun jälkeen sujuu koko teksti! Saagan seikkailuista on ilmestynyt suomeksi kuusi kirjaa, ja niistä on tehty myös suloinen animaatiosarja.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Saagan seikkailut - Trampoliini, uimakoulu ja kadonnut Tiikeritassu

Sundström, Josefine; Göthner, Emma; Kauppila, Katriina