Prinsessa Pikkiriikki ja (kaamea) totuus vauvoista

Mistä rasittavat pikkusisarukset oikein tulevat? Prinsessa Pikkiriikki selvittää totuuden vauvoista omaan herttaisen suorasukaiseen tyyliinsä. Pikkiriikki toki tietää, että vauvat kasvavat äitien vatsassa. Mutta miten ne ovat sinne päätyneet? Ja miten ne pääsevät sieltä pois? Ja mikä tärkeintä: miksi ihmeessä vanhemmat oikein haluavat vauvan, joka kakkaa kamalasti ja herättää keskellä yötä? Prinsessa Pikkiriikin kaikkien aikojen ensimmäisessä kuvakirjassa kerrotaan vastaukset lapsia askarruttaviin vauvakysymyksiin Hannele Lampelan ja Ninka Reitun ainutlaatuisen valloittavalla tyylillä.

Otava 1. utgåva

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby